La poma .. sigui quina sigui la forma cuinar-la, de presentar-la, o combinar-la .. Sempre deliciosa! ....... com en aquesta fina capa de pasta de full d'avui, amb el subtil toc exòtic del gingebre ----: deliciosa!
Despatxeu:
-1 Base de pasta de full
-2 pomes
-3 cullerades de melmelada d'albercoc
-1/2 culleradeta de gingebre en pols
-Sucre de llustre
Preparació:
1.-Preescalfeu el forn a 180 ºC
2.-Peleu i retirar les llavors de les pomes i talleu-les a rodanxes.
3.-Barrejeu el gingebre amb la melmelada d'albercoc.
4.-Talleu la base de pasta de full a la mida de la base del motlle i punxeu la superfície amb una forquilla. Escampeu la melmelada amb el gingebre sobre la base i disposeu-hi per sobre els talls de poma. Empolsineu-ho amb sucre de llustre i enforneu-ho uns 20 minuts.
Aquesta tarta per després del meu plat de cous-cous ve que ni pintada. El gingebre le ha de donar un toc refrescant i molt bo.
ResponEliminaPetons.
Ostres, els talls de poma estan tan ben posadets que fa pena començar la tarta. A mi també m'agrada molt la poma, i de ben segur que amb aquest toc de gingebre aquesta tarta està encara més deliciosa del que ja sembla només veure la foto.
ResponEliminaManzana y jengibre, una combinación arriesgada pero acertada.
ResponEliminaMe encanta que sea fina la tarat.
Besos.
Qué exquisita, me encanta el jengibre en reposteria y concretamente con la manzana es una delicia. Te felicito,te ha quedado perfecta. Un abrazo, Clara.
ResponEliminaQue belleza....que delicado....esto me encanta sobre todo con el toque del jengibre....maravilloso!!.........Abrazotes, Marcela
ResponEliminaMe encantan estas tartas así de finas. Has colocado las láminas de la manzana con mucha delicadeza y así te ha quedado de bien presentada.
ResponEliminaBlanca de JUEGO DE SABORES
El punto del jengibre, me lo apunto...yo lo hago igual y le pongo trocitos de mantequilla por encima junto con el azúcar y queda caramelizado..
ResponEliminaExquisito
Bss
La propera vegada que faci tarta de poma provaré de posar-hi gingebre, m'agrada la idea!
ResponEliminaOstres Alfons! aquesta setmana quasi hem coincidit...mateixos ingredients pero diferent presentació i aquesta m'agrada molt, quin arranjament tan espectacular que has fet de les pomes...Marta
ResponEliminaSe ve deliciosa con esas fotos tan hermosas.Besos
ResponEliminaque bien que te ha quedado y ese punto del jengible le debe de ir de maravilla, me gusta que sea fina.
ResponEliminauna abraçada
M'agrada molt que sigui fina, alhora de mossegar-la ha de ser crunchhhh.
ResponEliminaMuas i bon cap de setmana!!
T'ha quedat fantàstica, el proper cop que la faci provaré de posar-li el gingebre.
ResponEliminaUna bona idea,si senyor!!!
Me encantan las tartas de manzana y si son con hojaldre más, pero nunca la he probado con jengibre, esta te ha quedado preciosa y tiene que estar riquísima. Con tu permiso me la copio!!!!!!
ResponEliminaBesos.
Només em falta el gingebre en pols... la resta ja ho tinc!!! ;)
ResponEliminaPetons Alfons!!!
Mira no he posat gingebre a cap tarta de poma! Em sembla genial! Petons
ResponEliminaSenzill i deliciós!
ResponEliminaEl toc del gingebre m'encanta, ha de quedar boníssim combinat amb la poma.
¡Hola ¿Que tal? Por fin vengo a devolverte la visita y conocer tu blog que debo decir que me ha encantado y que me quedo más a gusto que una niña en una fiesta de cumpleaños. Ojeando otras recetas se me ha hecho ya la boca agua, la tarta de manzana me requetencanta por varios motivos, porque me gustan mucho todas las tartas de manzana y ya con eso me ha ganado, porque la tuya tiene una pinta deliciosa y me encuentro que lleva un toque de jengibre, te aseguro que lo voy a añadir a las mías próximas y por la cuidada colocación de las finas rodajas de manzana que dan ese aspecto tan impresionante y en el sabor y textura gana un diez ¡Fabulosa!
ResponEliminaDe paso si me cuentas si pusisteis en práctica mi propuesta de San Valentín ¿Fue bien? Sin detalles ya sabes, jajaja.
Saludos y feliz tarde.
Delicja!!! wspaniała tarta!!!! Pozdrawiam serdecznie
ResponEliminaAlfons, a banda de la bona pinta que fa, així tan primeta deu quedar ben cruixent. Quina delícia!
ResponEliminaTan fácil, tan rica y tan bella!!!. Un 10 para esta tarta Alfons, pura delicia...... Besos
ResponElimina