8/10/09

CULLERA DE MELMELADA DE PERES AMB FOIE-GRAS



Per un o altre motiu no he pogut participar en els últimes convocatòries del HEMC .. així és que en aquesta ocasió no voldria deixar-ho per l'últim dia.... més encara amb el tema que la Maragda de laquintadeluculus, ha escollit per a aquesta ocasió: “APERITIVOS” .....per a mi, sens dubte, juntament amb les postres, el més divertit de preparar a la cuina.... Aquesta es la meva participació per a aquest esdeveniment.







Despatxeu
- 50 -100 gr. de foie-gras mi-cuit
- 2 peres
- 1 cullerada de mel
- sal en escates
- canyella en pols

Preparació

1.-per la melmelada de peres. Feu coure les peres trossejades, sense la pell ni les llavors, a foc dolç, amb la cullerada de mel i un polsim de canyella durant uns 8-10 minuts, tot remenant de tant en tant. Deixeu-ho refredar .

Ompliu la cullera amb una mica de melmelada de peres i un boci de foie-gras a sobre, un polsim d’escates de sal –jo he fet servir sal fumada-, i acompanyeu-ho d’algun cruixent. .. i gaudiu-ho de gust !!.

5 comentaris:

  1. Hola!! estic encantada d´haver arribat al teu bloc a través de la teva participació al HEMC d´aquest mes, m´agraden molt les teves receptes i les fotos són precioses...la recepta la copio amb el teu permís, crec que m´agradarà molt!!!

    ResponElimina
  2. Quina xulada! Que guapa la presentació en cullera oi? Encara no ho he fet mai i m'acabes de donar una gran alegria al veure que puc aprofitar les culleres dels bols xinesos per aquestes presentacions!!!
    Quina combinació més bona!
    No l'he tastat mai la sal maldon fumada, tinc la tradicional, ho hauré de provar també! Moltes gràcies per les teves grans idees! Cada dia que et visito aprenc algo! petons!!

    ResponElimina
  3. Hola Mº Jose: tens tots els meus permisos ... per això estan penjades, per escollir la que més et complagui... és un honor,... com un honor és també él tenir a la Nuni de Cuinetes entre les més fidels comentaristes ... tot un luxe el poder gaudir dels seus comentaris !!
    Gràcies amigues!!

    ResponElimina
  4. Ostres, ostres, un aperitiu de luxe!! Aquest va directe a la meva llista d' imprescindibles per quan tingui convidats. He d' amortitzar les culleretes que vaig comprar l' any passat!!

    Un petó! Beth

    ResponElimina
  5. Les culleres tenen sempre molt bona acollida a la taula, i encara que les omplis amb productes molt normals, sempre llueixen com si fossin per una festa...
    Una abraçada Beth!

    ResponElimina

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails