15/11/11

GOTET DE CREMA FREDA DE BLAT DE MORO I FOIE-GRAS



Aquesta recepta d'avui és de les més agraïdes que podeu trobar ... es prepara en cinc minuts, vesteix de festa qualsevol taula i els vostres convidats la recorden durant molt i molt de temps .. així totes!!




Despatxeu:

- 1 pot de blat de moro cuit (300 gr.)
- 500 cc de brou d'au
- 50 cc de nata per cuinar
- Un bocí de Foie-gras
- Blat de moro fregit (kikos)
- Sal


Preparació


1.-Cuineu el blat de moro amb la seva aigua i el brou durant cinc minuts. Tritureu-ho molt bé i coleu-ho per tal de que quedi una crema ben fina. Un cop freda, afegiu-hi la nata i rectifiqueu-ho de sal si cal. Reserveu-ho en fred fins al moment de servir.


2.- Tritureu el blat de moro fregit de forma gruixuda i arrebosseu-hi el  foie-gras tallat en cubs. Reserveu-ho

Muntatge

Ompliu els gotets amb la crema de blat de moro. Empolsineu-ho amb una mica de kikos triturats, decoreu-ho enfilant en una broqueta un parell de cubs de foie-gras arrebossats amb els kikos  ....i gaudiu-ho de gust

33 comentaris:

  1. Genial!! Primer aperitiu pendent per aquestes festes!!

    ResponElimina
  2. Cómo me gusta!!. me imagino el sabor del foie rebozado en los kikos y se me hace la boca agua. Adoro todo lo que huele a maiz!!. Una vez más una mezcla divina Alfons. Besos

    ResponElimina
  3. Increiblemente sencillo comparado con lo atractivo que se ve.
    Gracias por compartirlo, porque no va a venir de maravilla en las próximas fechas.
    Un saludo

    ResponElimina
  4. Aiii Alfons!! els teus gotets que em tenen enamorada!!! m´agraden tots!!! i aquest com aperitiu genial!petons

    ResponElimina
  5. Un dia vaig fer un consome i vaig ficar blat de moro als nens lis va agradar molt la suavitat del caldo...crec que aixo al meu fill petit li agradara molt.

    L'arrebossat jo el faig servir alguna vegade per fer llagostins...

    ResponElimina
  6. La crema em sembla molt original però el foie, fantàstic! Es que m'encanta i no pararia de menjar-ne... Jejeje
    Petins

    ResponElimina
  7. el foie con kikos ya lo he probado y esta muy bueno pero esta crema no,a pendientes ya
    Eres el rey de los golets,todos sensacionales

    ResponElimina
  8. Fantàstic i ràpid, com a mi m'agrada!

    ResponElimina
  9. Que fàcil i quina presentació més bona!! Perfecte!
    Petons

    ResponElimina
  10. Bona proposta de cara a les festes, i fàcil!
    Si és que no podem demanar mes.

    Petons

    ResponElimina
  11. Alfons, ets la meva referència pels aperitius!! I la recepta que ens portes avui n'és un exemple més! Fantàstica!
    Petons!

    ResponElimina
  12. veig que tothom se l'apunta per les festes, i jo no seré menys. realment pinta molt bé!

    ResponElimina
  13. Un gotet molt atractiu i senzill de fer, que això també va bé. Apuntat!

    ResponElimina
  14. Una bona idea ara que s'acosten festes. Recepta guardada...
    Una abraçada

    ResponElimina
  15. Ya lo estoy probando pues el sabor no creo que se olvide pronto, que ricoooooo.
    Saludos

    ResponElimina
  16. Ummm quina cremeta tant bona!!!!! l'arrebossat és dels millors!!!!
    Petonets

    ResponElimina
  17. Un got fàcil, ràpid i bo, no es pot demanar res més, queda anotat a la llarga llista de gots
    Una abraçada

    ResponElimina
  18. quins gotets mes bons al meu marit li agradarien molt,petons

    ResponElimina
  19. Estic enamorada del teus gotets.
    Son una delicia visual...
    Petons

    ResponElimina
  20. Ets el rei dels gotets i les mini presentacions de luxe. La combinació ha de ser bona bona de veritat!

    ResponElimina
  21. Així m'agrada, gotets de cara les festes!! Boníssim!

    ResponElimina
  22. Original la barreja i els gotets d'infart, aquí es fa una sopa de blat de moro molt semblant, llevat clar el foie i els kikos, m'ha agradat molt, la provarem

    ResponElimina
  23. Ja trobava jo a faltar els teus magnífics gotets.
    L'arrebossat amb kikos queda molt cruixent.
    Petons.

    ResponElimina
  24. m'encanta el teu blog!! Quines receptes més deliciosesssss

    un peto!

    CRISTINA

    ResponElimina
  25. Aquestes presentacions teves en gotets em semblen fantàstiques! Una autèntica delícia per a la visat i el paladar!

    Petonets!
    Anna

    ResponElimina
  26. Alfons, impresionante!! estas fiestas espero luciemw con más de una receta tuya. Felicidades.

    ResponElimina
  27. Tienes un Blog buenisimo, pena que sea en catalan y el traductor sea malisimo.Lastima

    ResponElimina
  28. que chupitos mas apetecibles ahora mismo cogia uno.besos

    ResponElimina
  29. Quin aperitiu!! Doncs del gust no me'n faig gaire la idea, però pel que fa a la presentació... li poso un 10! :D

    Un petoneeet! :D

    ResponElimina
  30. Que creatividad Alfons, tus vasitos no tienen rival !!!!! probaré esta fantástica combinación. Un beso

    ResponElimina
  31. Mmmmm senzill però genial, el toc de foie amb quicos, és una passada! per cert ara que s'acosta nadal podries fer alguna recepta de les teves tan xul.les???

    ResponElimina
  32. me encantan estos vasitos, ya sabes que en eso soy una fan incondicional tuya. Además, me parecen perfectos para las fiestas navideñas ;)

    Salu2, Paula
    http://conlaszarpasenlamasa.cultura-libre.net
    http://galletilandia.cultura-libre.net

    ResponElimina

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails