23/10/10

BOMBÓ DE XOCOLATA I FOIE


Ara que en cinemes i llibreries està cada cop més de moda les entregues en forma de trilogies, o fins i tot en grups de més d'una trilogia, jo tinc pensada la meva trilogia particular, - o potser, fins i tot, de més d'una-- ... qui sap !..... Així és que mirant enrrere, fa uns dies vaig presentar-vos la que bé podria haver estat el primer lliurament d'aquesta trilogia inicial... que la podriem nomenar: "de la polenta al cafè" ..... no és més que el recull de les receptes del que va ser el menú d'una trobada amb un grup d'amics a casa meva fa ja un temps. Avui amb aquesta recepta, us proposo iniciar la segona entrega d'aquesta imaginaria trilogia, .... una nova recopilació de receptes,.... el menú de una nova trobada a casa meva, tot just fa uns dies, i que us aniré presentant en els propers posts.... i que bé es pot anomenar : "del foie a la grappa" ... així és que us deixo amb el foie ...


Aquesta és la meva segona aportació en el "1 er Concurso de Tapas, Pinchos y Montaditos" que l'Elena a través a través del seu bloc "Elena en su salsa" organitza conjuntament amb els seus patrocinadors: "Més del Passeig" i "Pastissos de Barcelona "..... Anims!!... encara hi sou a temps!!...



Font: Assiettes Gourmandes



Despatxeu:

-Foie gras mi-cuit.
-Xocolata 70%.
-Papaia deshidratada .


Preparació:

1.-Poseu el bloc de foie gras al congelador uns minuts fins que quedi ferm, però no congelat.

2.-Formeu boles de foie, amb l’ajut d’un bolejador -cullera de París-. Deixeu-les de nou a la nevera per tal de que torni a agafar consistencia.

3.-En un bol, foneu la xocolata.

4.-Talleu la papaia deshidratada a daus molt petits.

5.-Tireu la bola de foie al bol per recobrir-la amb una capa de xocolata, -cal treballar ràpid per tal de què el foie mantingui la seva forma esfèrica- i dipositeu-la sobre una superfície freda, posseu-hi trossets de papaia per sobre. Repetiu el procediment amb cada bola de foie. Refredeu-ho novament a la nevera abans de punxar-ho amb la broqueta.

6.-Reserveu-ho a la nevera fins al moment de servir-ho i...... gaudiu-ho de gust.





36 comentaris:

  1. Boníssims!!! jo els vaig fer i ens van encantar!
    Petonets

    ResponElimina
  2. Tu vas directe al primer premi, oi, Alfons??

    Deliciosos bombons...

    Un petó,

    ResponElimina
  3. Boníssims aquests bombons, deuen quedar exquisits...

    Petons

    ResponElimina
  4. Entre les cassoletes i aquest bombons!!! tens el 99'99% de posibilitats de guanyar.

    Aquest bombons tinc una amiga, que com li faigi, la tinc d'amiga de per vida:)
    Et desitjo l'altre 1% de sort que et falta en el concurs!!!
    una abrçada

    ResponElimina
  5. Si fos per mi, ja tancava el concurs. Com sempre m´has deixat bocavadada.
    Un petó artista

    ResponElimina
  6. humm, yo los he probado y son fantásticos, un bocado exquisito :), suerte en el concurso.

    Salu2, Paula
    http://conlaszarpasenlamasa.cultura-libre.net

    ResponElimina
  7. no he tastat mai aquests combinació, però diria que ha d'estar de mort... sort en el concurs, les dues receptes valen el premi!

    ResponElimina
  8. Suerte en el concurso!!. los bombones me parecen deliciosos. Adoro el foie y con el chocolate y el puntito de papaya un bocado de cielo con posibilidades de ganar cualquier concurso. Empezamos bien con la trilogía....Un saludo y feliz finde.

    ResponElimina
  9. cheeeeeee! m'encanta, els ha de fer. Per cert, te ho dic ja, hui he tornat a fer les piruletes de formatge y els pomells de langostins per a una amiga que cumplix 40. ¡gràcies per tantes idees bones!

    ResponElimina
  10. Ho vaig tastar en un sopar i vaig trobar que eren un pecat, i la veritat és que no són difícils de fer, per tant podré pecar a casa! Gràcies per la recepta.

    Sort en el concurs.
    PTNTS
    Dolça

    ResponElimina
  11. Ademas de ser una monada y de lucir de lo lindo en la mesa son toda una delicatessen.

    Besos.

    ResponElimina
  12. Que buenos¡¡¡¡¡ tú siempre con buenas recetas y muy sencillas, las presentaciones estupendas.
    saludosss

    ResponElimina
  13. Chiquillo, gracias por visitarme porque así he conocido tu blog. Guauuuuuuuuu... qué cositas tan ricas!!!!!
    Por aquí me verás más.
    Un besote

    ResponElimina
  14. Una de las recetas que veo mucho en los blogs y siempre me ha llamado la atención. La tengo en pendientes pero no había visto el toque de la papaya.
    Debieron y digo debieron, estar deliciosos estos bombones.

    Besos

    ResponElimina
  15. Sort al concurs.
    Tenen molt bona pinta encara que el mi-cuit i jo no som gaire amics, però per un sopar amb convidats queden molt bé.
    Petons.

    ResponElimina
  16. Suerte en el concurso!!....aun cuando esta receta ya es ganadora....ese foie con toque de papaya y chocolate esta espectacular!!.....que idea!!!....y la combinacion de sabores es sublime!!....Abrazotes, Marcela

    ResponElimina
  17. Que bonics, que exquisits i que originals, m'agrada molt la cominació! Molta sort en el concurs, te la ben mereixes!

    ResponElimina
  18. Que bocado más interesante y delicado, esto se ve tan delicioso.

    Saludos

    ResponElimina
  19. Deliciósssss, jo també els faig i son boníssims. Ves fent lloc a l'armari que et portes el primer premi.
    Petonets

    ResponElimina
  20. No sóc gaire amant del foie, però tot i així em sembla una proposta fantàstica. Mentrestant, resto a l'espera de la següent entrega d'aquesta trilogia. que segur que promet molt ;)

    ResponElimina
  21. Fantásticos bombones de foie, la presentación es ideal, como todas las tuyas, y los chips de papaya le dan un toque genial! suerte con el concurso ;)

    ResponElimina
  22. Alfons, hola guapo,
    Quina canya! Són un mos de glòria! Aquests guanyen! :)
    Feliç descans dominical, artista! ;)

    ResponElimina
  23. Mare de Déu senyor! quina bellesa en forma de bombó. Les teves receptes són excelses. Segur que guanyes el concurs, t'ho mereixes!

    ResponElimina
  24. Sort amb el concurs! Jo tampoc sóc gaire amant del foie, però em puc imaginar que aquesta combinació deu ser deliciosa!

    ResponElimina
  25. Que bonita la presentación y la mezcla es mortal. No me gusta el chocolate, pero esto si que lo probaría.
    Un beso.

    ResponElimina
  26. One for my please..............
    Wonderful and delicious!

    ResponElimina
  27. Me falta probarlos amb papalla sense ella estan deliciosos.
    El premit será teu.
    Un abraç

    ResponElimina
  28. Quina passada!!! En vaig rpvar fa temps en no sé quin restaurant i els vaig trobar boníssims, els teus segur que no es queden enrere! :D

    ResponElimina
  29. Unos bocados para ganar.Son fantásticos Alfons!!

    UN abrazo

    ResponElimina
  30. Aquest són un del meus bombons preferits.

    Muas!

    ResponElimina
  31. Quina temptació!!! això és una predició!!!m'encanten.
    Molts petonets

    ResponElimina
  32. Renoi quins bombons així qui li diu que no a un , ejem a uns quants, sort al concurs
    Una abraçada

    ResponElimina
  33. No em sé imaginar el gust, de bén segur que ha de sorpendre a tots els comensals.

    ResponElimina
  34. Que cosa tan rica punxada en un pal ... a més de resultona.

    ResponElimina
  35. Magnific¡¡¡¡
    Quina delicatessen...
    Molta sort, tu merixas.
    ISABEL

    ResponElimina
  36. Uauuuu ke maravilla de bombones, tienen ke estar deliciosos!!! Seguro ke se acabaron en un plis!
    Te he conocido por el concurso de Elena en su salsa, si no te importa te voy a seguir para no perderme ninguna receta más,lo poco ke he visto me parece muy pero ke muy interesante, me kedo por akí un ratito!!!

    Besossss y mucha suerte!!!

    ResponElimina

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails