24/5/09

FLAM DE TAPIOCA AMB CABELL D'ÀNGEL



Un cop elaborat el cabell d’àngel, calia trobar l’hi una bona sortida. La primera destinació ha estat acompanyant el caramel líquid d’un flam, un flam en aquest cas de tapioca. Proveu-ho, veureu que el cabell d’àngel lliga fantàsticament amb el caramel del flam, i la tapioca l’hi dona al flam una textura nova, ja m’ho direu.




Despatxeu ( per unes 10 unitats)

-Cabell d’àngel
-100 gr. de tapioca
-1 l. De llet
-3 ous
-75 gr. de sucre
-canyella i llimona

Preparació

1.-Per fer el caramel, poseu el sucre en una paella i deixeu que es desfaci, tot seguit poseu una mica del caramel al fons dels motlles amb una cullerada de cabell d’àngel.

2.-Bulliu la tapioca amb la llet ,el sucre ,la canyella i la pell de la llimona, remenant constantment.

3.- Ja fora del foc, incorporeu-hi els ous i ompliu els motlles amb aquesta barreja.

4.-Dexeu-los coure al bany maria al forn a 180 graus durant 50 m. i ....un cop fred, gaudiu-ho de gust

2 comentaris:

  1. M'heu donat una bona idea! fa uns dies vaig fer cabell d'àngel, n'he fet pastissets, però provaré aquest flam, té una pinta deliciosa! Gràcies!
    Teresa (comacasa-res)

    ResponElimina
  2. Hola Teresa,
    estic convençut que t'agradaran.Yo en cas de repetir-ho de nou, potser provaria d'incorporar el cabell d'angel barrejat amb els ous i la tapioca cuita, abans d'introduir-ho al bany maria, seria una altra forma de preparar-ho i segur que tidrien encara més gust de cabell d'àngel. ja m'explicaras.

    ResponElimina

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails