20/10/09

ESPÀRRECS AMB IOGURT


Qui no ha tastat algun cop els espàrrecs amb maionesa? doncs aquesta és una variant molt més lleugera, fresca i saludable, de preparar en un tres i no res, una tapa, un aperitiu o uns entrants a base d'espàrrecs: acompanyant-los d’un bon iogurt. Ho vaig veure fer, fa ja algun temps, en un programa a la tele, al meu admirat José Andrés, i si algun dia els proveu, us puc assegurar que difícilment els tornareu a tastar amb maionesa .. són senzillament deliciosos.






Despatxeu:

-Espàrrecs blancs
-Iogurt
-Llima o llimona
-Oli
-Sal

Preparació

1.- Talleu els espàrrecs transversalment, en petits cilindres d’un parell de dits de gruix, procurant que els trossos corresponents a les puntes quedin una mica mes llargs. Els agrupeu tots en el centre d’un plat en posició vertical, de tal manera que la part rodona dels espàrrecs siguin la base, i procurant que les puntes quedin en la corona més exterior.

2.-Recobriu-ho tot amb una capa d’iogurt

3.-Ratlleu una mica de la pell d’una llima/llimona (o d’una taronja) i ho barregeu amb dues cullerades d’oli d’oliva. Amaniu els espàrrecs, afegiu unes escates de sal per sobre .. i gaudiu-ho de gust

10 comentaris:

  1. Els vaig veure al programa de José Andrés, i els havia oblidat! Gràcias per recordar-ho!
    Petonets

    ResponElimina
  2. Amb tot felicitats MaryLou!...bona memòria!! per que d'aquest programa,... ja fa bastants dies.....
    una abraçada!!

    ResponElimina
  3. No els he provat mai amb iogurt! Sí que deu ser bo! M'agraden molt els espàrrecs o sigui que ho provaré ben aviat! El iogurt pot ser grec? O recomanes que sigui millor un bon iogurt natural?

    Molts petons!!!!

    ResponElimina
  4. Hola Nuni!! ... segur que si els fas amb el iogur que a tu més t'agrada, els trobaràs encara més bons...
    Una abraçada!!

    ResponElimina
  5. Molt original, jo sempre he tastat els típics amb maionesa... Ho provaré :)

    ResponElimina
  6. Quina recepta tan bona, ens agrada molt les salses de iogurt però mai se'ns havia acudit per acompanyar uns espàrrecs. En prenc nota.
    Petons,
    Maragda

    ResponElimina
  7. Hola Gemma!!... a mi em va semblar fins i tot original la presentació... llueix molt més del que en realitat és...
    una abraçada!

    ResponElimina
  8. Hola Maragda!!...després de l'èxit de la teva convocatòria,és difícil deixar fora del tinter el que en algun moment es va plantejar com una aportació al HEMC. Felicitats de nou pel tema....tinc unes ganes immenses de veure el resum, segur que serà un gran filó de noves idees...

    ResponElimina
  9. M`agraden mol els esparracs, i amb aquesta recepta deu d`estar mol bons
    Una abraçada.

    ResponElimina
  10. Hola Sion!!...si com a casa meva sou també consumidors habituals d'espàrrecs, aquesta serà sens dubte una nova manera de preparar-los que estic segur que t'agradarà..
    una abraçada

    ResponElimina

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails